- fredag imorgooooon!

Min dag När jag kom hem somnade jag nästan med en gång hade sån jävla
huvudvärk :( varit en otroligt jobbig dag på praktiken idag!
Jag vaknade för någon timme sedan, inte alls med meningen;o
och nu har jag missat min träning & allt, fy cleo! Det får bli tvtittande
och bara ta det lugnt ikväll, kan vara skönt det också.

- just nu är det någon som plingar på min dörr & det är sjukt
läskigt för jag har ingen aning om vem det är?
och jag vågar verkligen inte öppna heller haha!


Jag vet inte vad jag ska göra med dig? Jag vill bara att du ska
försvinna från mitt liv helt & hållet. Varför kan du inte bara lämna mig
ifred och leva ditt liv som är "underbart" enligt dig?
Du är ingenting i mina ögon längre. Visst jag har älskat dig
mer än något annat på denna jord MEN du har blivit en helt
annan människa, jag känner inte igen dig. Men försök inte leka
med mig för jag kan dig verkligen utan & innan till. Jag vet hur
du funkar även om du inte är den du var innan.
Så snälla gör mig en tjänst bara försvinn så lååångt det bara går.
- jag har försökt hjälpa dig i två år, nu är det hennes tur.


ääääääääääääääääntligen fredag imorgon :) så sjukt skönt!
imorgon blir det party med saknade theja & olivia - längtar!

& lördag?


♥ absolutcleo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0