- LÄNGESEDAN?!

woho nu var det superduperdunder längesen jag skrev här;o
det har ju hänt en del saker sedan jag skrev sist, ganska mycket
faktiskt. Men jag tänker inte skriva allting så jag lägger upp lite nya
bilder från helgerna som har gått :) så enjoy!


- emelie babe 22år :)


- emelie babe 22år :)
johanna & jossan


- theja & jag innan utgång :)


- lillla twi blä jag :)


- theja i blekinge :)


- jennifer & theja i blekinge :)


- blekinge, inga kommentarer ^^


- bleeeekinge, grrrrrrrr?!


- kusin & syster innan Ice :)


- syster & jesper på Ice :)


- kusin & theja hos syster innan Ice :)

Så ja nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, kommer väl någon annan dag :)



♥ absolutcleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0