- 10/3 - 2010

dagens fråga för mig : hur får jag reda på det jag vill veta,
när jag inte vågar fråga?


onsdag onsdag onsdag & halva veckan är avklarad :)

- nu har jag bara torsdag & fredag kvar på dagis sedan är det helg!
en väldigt efterlängtad helg. Även om jag inte riktigt vet vad jag ska göra
mer än att käka middag med mamma syster & jesper på lördag.
Känns lite konstigt men det ska säkert gå bra haha!

Kollar på Sex Rehab with Dr Drew - riktigt sjukt program ändå.
Att folk kan vara så beroende av sex? Men det verkar ju lika vanligt
som att vara beroende av tex knark?! Men sedan är det nästan alltid
något som gör att dom har fått beroendet, som deras uppväxt osv.
Ni borde kolla på det, ganska intressant ändå :)

Nu väntar jag bara på att mami ska komma hem från jobb så jag kan
få prata med henne lite innan jag dejtar min kudde!
btw så hatar jag verkligen att sova ensam det är såååååå tråkigt.
Behöver en "sovkamrat?" haha :)




i want you so badly, it's my biggest wish....



♥ absolutcleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0