- rubrik?

Det här med att skriva rubrik börjar ju bli drygt haha :)
jag har typ sovit hela kvällen så jag hoppas verkligen att
jag kan somna nu ju :( Imorgon ska vi beställa tid till
tatuering hihi över nice!

- hittade några bilder på gaddad.se
den ska ungefär se ut så, mitt eget namn (cleo)
med några stjärnor :) på handleden!

- här är en bild med hennes namn & några
stjärnor, men stjärnorna var INTE fint gjorda "/

men det ska vara i den stilen typ med namn & stjärnor.





- denna stilen på texten tyckte jag var riktigt fin iaf
eller ? :)




- den text stilen är också fin!

Ni får gärna skriva om ni vet något finare man kan
ha på handleden eller något liknande men det skall
vara med mitt namn iallafall :)

Nu ska jag försöka sova!
natttti snyggisar!


♥ absolutcleo




Kommentarer
Postat av: Jennifer

kolla in min blogg om du vill följa något nytt! Jag skriver mycket om olika ämnen!!! Jag följer gärna dig också, det är bara höra av dig om du lägger till mig så lägger jag till dig också :) kram

2010-01-13 @ 14:40:43
URL: http://inteklokihuvudet.blogg.se/
Postat av: Richard Thomassen

snygga!

2010-01-17 @ 00:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0