- gym-träning!

Har precis kommit hem nu och jag är så sjuuuukt trött :(
uschusch jag hatar att vara såhär trött faktiskt!

Ikväll blir det gym-träning med laget om jag orkar & hinner
måste kunna 15 delstater i Usa och kunna sätta ut dom på
kartan tills imorgon, och jag suger i både kartkunskap &
geografi som man hade i grundskolan(?)
Menmen får göra mitt bästa så får vi se hur det slutar!
jag hoppas att jag hinner träna också, för det vill jag
verkligen. Det känns så bra efter man har gjort det och
jag har saknat fotbollen jätte mycket nu under uppehållet!

- nu ska jag nanna en stund sen plugga så får vi se vad
klockan blir :)

skriver ikväll



♥ absolutcleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0