- gadddddning!

Nu är det bestämt att jag ska gadda mig den 30:de kl 14:00 hihi:)
ääääääääääntligen faktiskt! Och om allt går som planerat åker
jag med theja till Blekinge samma dag (lördag) och festar där
uppe med hennes kusin och vänner :) MEN man får ju inte dricka
när man har tatuerat sig :( buhu! - men det fixar sig.
orkade verkligen inte träna idag, pga av att jag är fortfarande
lite förkyld och vill verkligen inte bli mer nu! Det räcker med sånt!
Satsar på att bli fullt frisk tills nästa måndag, för vi har ju utomhus
träningar både måndagar&torsdagar och sedan är det gym på tisdagar!
Vattengympan börjar ju snart också haha, det är verkligen hemskt
tycker jag :( menmen! Måste ju förberedda sig till sommarn 2010
hihi. Nu ska jag plugga på min inlämningsuppgift lite sedan göra
70 situps och 70 armhövningar och 30 knäböj :) kan ej göra för
mycket med knäna pga av all skada som jag har i höger knä iaf "/



- skriver mer sen
pussålänge
!



♥ absolutcleo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0