- payback time!

Vaknade för en timme sedan helt sjuuuukt ;o
det är ju inte bra att vakna så sent haha!
Tack för igår alla.
Jag har verkligen världens bästa vänner <3


Idag ska jag iväg och kolla mitt knä lite,
det funkar ju inte? Knäet låser sig och jag
faller ihop? Så ska det ju verkligen inte vara!
Hoppas verkligen att det blir bra tills fotbollen
börjar igen. För då ska man satsa till 100%
Och jag hoppas jag hinner träffa dig ikväll:(!




- jag tycker att DU och du vet vem du är
ska sluta kommentera min blogg, sluta
besöka min bilddagbok, lunar & facebook.
Du har inget där att göra... Mitt liv är faktiskt
inte så super intressant. Och du har definitivt
inget att göra med det heller.
"inge bra att festa" - seriöst? Jag gör faktiskt
vad jag vill utan att någon ska bry sig och
särskilt inte du iaf!
Så bara lägg ner nu! Bara för att jag har
lite bättre liv än du så, sorry bitch :)
åk hem!!!



så slut på tankar nu haha!
skriver mer ikvälll!
PUSSSS



/absolutcleo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0