- måndag.

Idag är det måndag och jag har träningsvärk i
precis hela min kropp det gör SJUKT ont haha :(
Det gick iallafall bra i cupen igår, vi gick ända
till final och kom 2:a Bra spelat tjejer <3!

Hela min helg har endast gått åt fotbollen
har varit väldigt roligt, kanske ska byta ut det
istället för att festa varje helg haha?
Fast om jag känner mig själv, så är det bara
väldigt tomma ord;o


Till helt andra saker nu...
Har några saker jag har gått och funderat på..

Jag hatar verkligen att vara "singel" ensam,
men vad ska man göra? Man kan inte bara ta
första bästa om man är ute efter något seriöst som
verkligen ska hålla? Killar i 16 17 och 18års åldern
verkar inte veta vad "seriöst" betyder eller så är
det bara så att de är inte tillräckligt mogna, vad vet jag?
Folk säger att man inte ska "leta" efter killen, utan att
det kommer. Men de går ganska segt må jag säga haha..
Okej det finns killar som jag snackar med. Men ingen av
dom är något eller har just DET.

Och nu till en annan sak
Skolan... Det går verkligen SKIT för mig nu, jag är
så otroligt trött på skolan, jag tycker att det är jätte tråkigt.
Okej jag vet allting kan inte vara roligt. Men när man har ångest
när man går upp på morgonen och mår illa, och verkligen
känner att det inte finns någon glädje i det?
För mig finns det inte så många möjligheter utan att fortsätta.
För jag har inte så höga poäng... orkar inte byta linje och gå
om 3år igen? Praktisera.... hm? Jag får börja plugga sen igen i 1?!
Det kan alla bara glömma.
Dessutom idagens läge så kommer man verkligen ingenstans
utan någon utbildning. Går du inte ut gymnasiet kommer du knappt
in på komvux eller högskolan?
Så jag är just nu väldigt förvirrad om vad jag ska ta mig till :(
....det gör ont i magen :(!


Nu ska jag bara kolla på tv och ta det lugnt
Ha en bra måndagskväll alla:)




/absolutcleo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0