- lördag ?

Har inte skrivit på länge nu pga att jag inte har haft någon
datooooor;o! Men nu är jag tillbaaaaka hihi:)
Min vecka har mest bestått av fotboll fotboll fotboll.
Tänker satsa till 100% nu iallafall och jag vet att jag kan.

Igår (fredag) var jag & olivia hemma hos natalie
med massa annat folk och tog det lugnt och kollade på
idol. Grattis till Erik, men Calle skulle vunnit:(
Men det brukar ju alltid vara så att dem som kommer 2a
går mycket längre nu efter än vad 1an gör.
Konstigt nog brukar det vara så.

Idag (lördag)
ett stort frågetecken ?


Nu ska jag och syster ut och handla, eftersom hon har fått
sitt kära körkort :D

Hörs sen!




/absolutcleo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0