- lek inte svår, jag tappar intresset lätt

godkväll småbarn!

idag har varit en ganska lugn dag tycker jag SKÖNT!
först skolan ett litet tag sen följde jag med min mammsi
till syster jobb och snackade med henne lite.
När vi kom hem la jag mig och sov direkt, sov tills
klockan sju.
Sedan var jag iväg och fixade lite saker osv :)

FYFAN VAD MYCKET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖ;o!
helt sinnes, och mycket myyyyys :)

Till helt andra saker nudå!
killar är verkligen en sort för sig själv alltså...
leker svåra? nejdu - jag tappar intresset gubben:)

Har väldigt mycket att skriva egentligen men det får
vi ta imorgon för jag är sjukt trött nu och tänkte nanna kudden.
Iofs ledig imorgon.
Men ska sovaaaaaaa då hihi
NATTTI!






/absolutcleo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0