- kär?

Nu ligger jag i min underbara säng och funderar :)

att vara kär? -jag tror nästan jag bara har varit det en gång
men det är en underbar känsla som alla borde få uppleva.
Jag vill verkligen hitta en riktigt bra pojke nu...
ha någon att mysa med nu när det är så kallt ute och bara
få tycka om?
Tydligen är det för mycket begärt! Man ska inte leta efter
kärleken, den skall bara komma....hmm(?)
ja man kan ju inte tvinga fram den precis hehe.

Nu är det såhär att jag antagligen kommer hoppa av
skolan och ta en frisörutbildning på 3år.
Dock kommer det att kosta en hel del, men det är
verkligen värt det.
Det är en förstklassig frisörskola som gör dig redo
för ett aktivt yrkesliv direkt efter examen.

http://www.leep.se/ - är deras hemsida!


Nu tänker jag snart nanna kudden eftersom det är jobb
imorgon.
Men jag får smsa lite först hihi!

btw så är det ju fredag imorgon - planer för något?

Natttti!


i wish when i wake up you´re there to wrap your arms around me for real
...



/absolutcleo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0