- kan inte sova....

Klockan är nu så mycket som 03:00 och jag sover inte :(
ska upp klockan 8... ÅNGEST!

Tänkte mest påpeka att de kommentarerna jag har fått
är av mitt ex's "flickvän". Jag tror inte hon mår så bra ser ni:/
Hon terrar ner på mitt utseende och stör sig otroligt mycket
på mig, antagligen för att hon inte mår bra med sitt eget
utseende och hon ser väl mig som ett ända stort hot.
Kallar mig för "lilla gumman" när hon är 22år och inte
själv kan ta hand om sin egen unge, eller torka sig själv i röven.
Sorgligt...
Jag menar jag tar inte åt mig av ord från en tjej som mår
dåligt själv?
Kallar mig för slyna, att jag inte får något osv? Det är INTE
moget av en 22åring, inte i mina ögon iallfall.

1. Jag särar inte på benen för vem som helst.
2. Jag särar inte på benen för att bli gravid, sedan inte kunna ta hand om barnet.
3. MEN jag särar på benen till faktiskt vem FAN jag vill utan att du ska lägga dig i?


Tycker du inte om mig, så är det ditt problem inte mitt.
Jag bryr mig inte om att du inte gillar mitt utseende,
jag gör mig inte fin för din skull. Du kan kalla mig vad du vill,
men tro mig jag vet redan vem jag är. Gå runt och skrik dina falska ord,
gå runt och hitta på falska rykten, du bevisar bara hur låg och patetisk du är.


Tycker bara att du ska lägga ner och låta mig sköta vad jag
ska själv med honom.

- men jag tar bort kommentarerna, mest för att jag inte vill
ha spår av henne i min blogg.
Tycker hon kan hålla sig till sin egen blogg "hur man knullar bloggen" :)

Detta är mina absolut sista ord till dig tjejen. Fortsätt skriva på
facebook, lunar, och på bloggen. Men det du vill att är jag ska svara
för då är det ju såklart roligare :) SÖK HJÄLP NU!
Ungdomsmottagningen brukar man kunna vända sig till.
Ett gott råd till dig



Nä nu jag tror faktiskt att jag tänker vara uppe tills jag
ska börja duscha halv 8 och göra vid mig!
Haha ja, jag är ganska knäpp ändå. Som en
knapp ellerhur christian?:D


KOMMENTERA GÄRNA:)






/absolutcleo

Kommentarer
Postat av: em1w@bdb

Haha helt rätt, 22 år och beter sig så.. pinsamt ;o

2009-12-08 @ 04:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0