- hothothot

Nu ligger jag i min älskade säng & kollar på en film
på 4:an och sitter vid datan lite :)
Min helg har väl inte gått enligt mina planer, men ändå
har den varit mycket fin! I fredags var jag bara hemma
och tog det lugnt med min kära kusinvitamin.
På lördagen firade vi jul med mammas släkt även
mycket trevligt & mysigt var det.
På kvällen var det meningen att jag skulle till
dk med mina fina vänner, men det sket sig för att
erika&olivia hade inte växlat pengar innan forex stängde
de tänkte inte på att det var en röd dag"/ aja bajspådet!
Men som sagt fest hittar man alltid, så vi åkte till lomma
till lexmo's kompis mackan! Där var det trevligt, och
man blev bjuden på öl&vodka hela tiden haha!
"jaja bara ta du :)" ehmm okejdå *happyface*
Sedan åkte vi till en klubb där det var lite udda folk
men det var sjukt roligt också, vi dansade som
idioter i typ 4 timmar haha :)!
Sedan tog jag taxi hem vid 5 tiden och jag lovar jag
var heeeeeeelt slut då!
Tack för en bra helg<3

Det går tyvärr inte att ladda upp bilderna "/
vet ej varför menmen ni får klara er utan det faktiskt.

Nu ska jag ta ett bad sedan nörda mig vid tv;en och datan igen:)

pusss så länge!




/absolutcleo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0