- herregud

Kom hem från jobb nyss är riiiiiiktigt trött haha :(
men hoppas på fest i helgen om lexmo åsnan smsar hihi!


Seriöst?
Tjejer har ibland feta problem må jag säga...
Läs detta verkligen alltså det är nog det sjukaste jag
har hört på länge.
Jag tänker inte nämna några namn här så det får bli
jag : jag cleo :)
tjejen 1 : ena tjejen
tjejen 2 : andra tjejn

- jag har lagt ut en bild på bilddagboken där det står som
text ( knulla en åsna )

tjejen 1 : skriver i privat pm till mig (varför har du snott hennes citat?)
jag : jag skriver då herregud, det finns väl fler i hela världen som säger det?
om hon nu skulle säga pusshej i telefonen så får ingen annan i hela världen
säga det?
tjejen 2 : jag tycker bara att det är störigt att du säger samma sak som mig
jag : jag skriver då tillbaka, eftersom jag INTE är vän med dessa två tjejerna
att jag tycker att det är patetiskt att ens fråga en sådan sak och tycker att dom
ska lägga ner för jag vill verkligen inte ha något att göra med dom två tjejerna.
tjejen 2 : du försöker få kontakt med oss i skolan
jag : då skriver jag att nej så kan det inte vara eftersom att jag inte ens har varit
i skolan, hur skulle det då kunna vara möjligt? Och att hon ska söka hjälp någonstans
för att så mycket mytoman kan ju inte vara så speciellt bra att vara?
tjejen 2 : tycker att du ska söka hjälp din bästa vän knullar bara för att hon vill ha kuk.
jag : jag skriver då att, jag bryr mig inte om min bästa vän vill ha kuk? Det är upp till
henne vem hon har sex med och inte. Och ingen annan ska bry sig om det faktiskt.
SEDAN : börjar hon kalla mig för lilla gumman och lilla hjärtat och sådant som tjejer
gör när dem känner sig osäkra och inte riktigt vet hur dem ska kunna försvara sig
på ett MOGET sätt.
tjejen 2 : ni är kända som knulldokor?
jag : då skriver jag att först och främst måste hon lära sig att stava och ta reda på en massa fakta
om sanningen. Och dessutom att jag får ha sex med precis vem jag vill utan att någon
ska bry sig. Mitt problem inte hennes right ?
Och sedan att hon ljuger gör ju inte saken bättre?

Allting började med ett "citat" och sedan blir man kallad för knulldocka?
Jag menar då har man inte alla rätt i huvudet anser jag iallafall :)

- jag har sagt till dem två tjejerna att jag vill inte ha något att göra med dom.
Dem två är de falskaste och mest knepiga människor jag någonsin träffat.

KOMMENTERA GÄRNA!





Nu väntar jag på maten, sedan kommer olivia :)
och så får vi hoppas på att lexmo smsar!

Ha en bra fredags kväll och som ni vet
gör aldrig något jag inte skulle ha gjort ;)




/absolutcleo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0