- heeeelt slut!

Såja då var man ny badad och ligger i sängen med täcke över mig och laptopen
i knäet! MYYYYYYYYYYYSIGT!

"mötet" med eija gick bra:)! Träning var riktigt jobbig, helt slut nu :( men en
positiv sak var att jag trodde bara jag skulle spela cup på söndag,
men tydligen ska jag spela på lördag också, ska bli riktigt skoj tycker jag:)!
Så nu tycker att alla ska komma till kombihallen och heja på BK Olympic.


Jag grubblar över en sak så himmla mycket, mitt ex's nya tjej är
22år gammal, men hon beter sig om om hon är 13år?
För det första ber hon mig dra åt helvete över ett sms?
och smsar att han och hon ska mysa osv...
Hon gör personangrepp över mitt utseende?
vad har hon med att göra hur jag ser ut!?
och dömer man människor efter utseende när man är
22år kan man inte ha mycket till varken hjärna eller hjärta
anser jag iallafall, jag kan ha mycket fel men så tycker jag
och jag står för vad jag säger och gör.
För det andra anklagar hon mig för att jag har ljugit för
att få uppmärksamhet... Jag har ingen aning om vad hon
snackar om överhuvud taget?
Däremot att hon ljuger över att dem ska förlova sig och
flytta till tillsammans? Jag har kännt honom i 3år och
hon har kännt honom i 5 veckor ungefär....
Jag menar, ska man börja snacka då? :/ sorgligt
För det trejde, jag säger absolut inte att det är fel att bli
mamma i ung ålder, men man ska vara MOGEN för att
kunna ta det steget. Tycker väldigt synd om hennes dotter
iaf, att ha en mamma som är 22år som inte ens kan gå
själv till affären och köpa mjölk?

- har bara en sak att säga till henne. Väx upp!



Till andra saker nu, min syster hade uppkörning idag
hon klarade teorin men inte körningen :(
pga av att hon var jätte nervös.
Men det är bara att ta nya tag syrran, du klarar det! <3


....hm nu har jag inte så mycket mer att skriva tror jag...
ska kolla på paradise hotel nu och mysa i min underbara säng
och dessutom har jag fått ny tv idag, en sån dära platt sak:D
haha den är cool;$!





/absolutcleo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0