- finner inga ord

Nu är det film & sova som gäller
för imorgon blir det shopping med
min fina flickor som jag är så glad
för att jag har, pusspåer!♥


i gotta take a little time
a little time to think things over
!


In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
Cant stop now, Ive traveled so far
To change this lonely life.






Måste verkligen bara få ut det jag har i mina tankar nu
och skriva det för det känns bra att verkligen få ut det.
Och det handlar inte om att någon ska hålla med mig eller
för att få uppmärksamhet.
Alla har sina egna åsikter om saker&ting hur skulle
världen annars se ut?


Just nu kan jag säga att jag finner inga ord
jag mår hemskt dåligt. Jag har nog gråtit i ca
två timmar nu, och jag lovar det stoppar inte
heller. Det jag inte förstår är hur människor
kan vara så kalla? Verkligen INGET hjärta alls!
Men jag vet att ni vill få mig att må dåligt
fine, jag mår dåligt nu? Räcker inte det?

Men jag orkar inte spendera mer tid eller
energi på er, jag vill att ni ska låta mig vara
som jag låter er vara nu?
Jag tycker inte att det är för mycket begärt
av två personer som är 21&22år!

så snälla bara ge upp & lägg ner nu!
jag behöver inte er i mitt liv!

Just nu vill jag bara ge upp allting.
Men jag måste tänka såhär att två personer
ska inte få förstöra en persons liv!
Det är inte rättvist på något sätt alls.

& att folk kan behandla människor så illa
det trodde jag inte - sure, jag visste att det fanns
hemska människor. Men inte så som er!

Världen är tuff och så är verkligheten,
varför göra den värre för en oskyldig människa då?


Kommentera gärna & skriv dina egna åsikter!





/absolutcleo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0